Kuidas e-poest osta?

 

1. Sobiva toote leidmine ja lisamine ostukorvi

Leidke tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb koos oma alamkategooriatega ning Te näete kõiki selle kategooria tooteid. Leidke sobiv toode ja klikkige nupule „LISA KORVI”. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb tooteleht, kus on kirjas täpne tooteinfo. 

Samamoodi valige välja ka teised tooted, mida soovite osta. Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides ülal paremal olevale ostukorvi väljale. Sealsamas on pidevalt näha ka Teie ostukorvi maksumus.

2. Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

Avatud ostukorvis näete kõiki tooteid, koguseid ning hindu.

Kui soovite muuta ostukorvis olevate toodete kogust, siis sisestage uus kogus ja klikkige nupule “MUUDA KORVI SISU“ või tehke otse koguse muudatused ja vajutage nupule  „SALVESTA KOGUSE MUUDATUSED”. Kui soovite eemaldada ostukorvist tooteid, siis klikkige tooterea lõpus koguse järel olevale punasele ristikesele. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada klikkides nupule „TELLI”.

3. Tellija andmete sisestamine ja kättesaamisviisi valimine

Sisestage tellimuse maksja andmed.

Valige välja kaupade kohale toimetamise viis. Saate valida, kas kaubad toimetatakse kohale kulleriga, Eesti Post postkontorisse või SmartPost postiautomaadi kaudu. Valmis kujul 3D printeri me saadame Eesti Post kontorisse või kulleriga ja ülejäänud kauba saatmisel eelistame postiautomaati. 

Valides makseviisiks Ettemaksu arve - saadame Teile e-posti aadressile arve, mille saate Teile sobival moel tasuda. Ettemaksu arve tasumiseks on Teil aega 5 päeva.

4. Tellimuse esitamine ning tasumine.

Teile kuvatakse Teie tellimuse ülevaade.

Kindlasti tutvuge BALTAL E-poe kasutamistingimustega ja märkige linnuke vastavasse lahtrisse, kui olete seda teinud.

Tellimuse esitamiseks klikkige nuppu „ESITA TELLIMUS”.

Kui valisite makseviisiks Ettemaksu arve, saadetakse Teile e-postiga ettemaksu arve, mille tasumist ootame Teilt 5 päeva jooksul. Kui ettemaksu arve ei ole 5 päeva jooksul tasutud, loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse.

MAKSEVIISID

ETTEMAKSU ARVE

Kui valite selle makseviisi, siis saadame Teile pärast tellimuse kinnitamist e-postiga ettemaksu arve.

Ettemaksu arve tasumiseks on Teil aega 5 tööpäeva ning seda võite tasuda ühekorraga või mitmes osas. Kui arve kogusumma on laekunud BALTAL kontole, tarnitakse Teie tellimus vastavalt Teie poolt valitud tarneviisile.

Kui ettemaksu arve ei ole tasutud 5 tööpäeva jooksul, loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse.

Ettemaksu arve tasumisel palume Teil kindlasti maksekorralduse selgituste lahtrisse kirjutada oma tellimuse number - see kiirendab ja lihtsustab oluliselt Teie tellimuse täitmist.

Tähelepanu! Ettemaksu arve ei ole aluseks pretensioonide esitamiseks või garantiitööde teostamiseks. Selleks on Teil vaja arvet, mille saate koos kaubaga tellimuse üleandmisel.

KOHALETOIMETAMINE

KULLERIGA TELLIJA AADRESSILE

Valides selle tarneviisi, saadame Teile kauba kulleriga aadressile, mille tellimuse vormistamisel kauba kättesaamise kohaks sisestasite.

Kauba saadame Teile Eesti Vabariigi piires peale makse laekumist BALTAL OÜ kontole.

Kohaletoimetamise päeval kullerfirma esindaja või meie esindaja võtab Teiega ühendust ning lepib kokku Teile sobiva kauba üleandmise aja.

Tellitud kaup antakse üle vaid tellimuses märgitud isikule, isikut tõendava dokumendi esitamisel.

Teine võimalus on kasutada postiautomaate. Kauba saabumisel postiautomaati saadetakse kauba saajale meil ja SMS vajaliku ligipääsu infoga. Sobiva postiautomaadi saate valida tellimuse vormistamisel.

Kolmas võimalus on kauba saatmine lähimasse Eesti Posti postkontorisse, millest saadetakse kauba saamisel kliendile eraldi info.

BALTAL saadab suuremad tellimused, mis ei mahu postiautomaati, Eesti Posti kaudu kulleriga või lähimasse Posti kontorisse. Ülejäänud saadetiste osas eelistame postiautomaate.

 

BALTAL OÜ

Kehtib alates 16.01.2014